BIF-cheftræner: Derfor er Gislason ude i kulden

0

BIF-cheftræner: Derfor er Gislason ude i kuldenBrøndby IF’s cheftræner Kent Nielsen forklarer nu, hvorfor midtbanespilleren Stefan Gislason ikke er med på klubbens træningstur med den resterende trup.

Kent Nielsen, som er cheftræner i Brøndby IF, forklarer hudløst ærligt, at det var ham, som tog beslutningen om, at midtbanespilleren Stefan Gislason ikke skulle med på holdets træningstur til Malaga.

“Årsagen ligger i, at Stefan selv har meldt ud, at han har mistet motivationen og gerne vil til en anden klub,” forklarer Kent Nielsen over for B.T., og han uddyber:

“Og det er klart, at når vi er så tæt på sæsonstart nu, så tager jeg kun de spillere med på træningslejr, som jeg ved også er en del af truppen fremover og som brænder for at spille for klubben.”

Nielsen har fortsat ikke truffet en beslutning omkring Gislasons fremtid i klubben.

Det vil sige, at det endnu er uvist, om han får lov til at træne med resten af holdet, når de resterende spillere vender hjem til vestegnen igen.

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE