Jon Dahl: Superligaen har ingen interesse

0

Jon Dahl: Superligaen har ingen interesseDen tidligere danske landsholdsanfører, Jon Dahl Tomasson, har kontraktudløb til sommer. Den danske Superliga er ikke interessant, siger Jon Dahl selv.

Jon Dahl Tomasson har rundet de 34 år, og han har kontraktudløb med sin hollandske arbejdsgiver Feyenoord til sommer.

Alligevel er den tidligere danske landsholdsanfører helt sikker på, at han ikke vender tilbage til Danmark for at spille i den bedste række, Superligaen.

“Dansk fodbold er ikke et tema for mig. Jeg trives godt i Feyenoord og i Holland og kan godt se mig selv forsætte i klubben i en eller anden rolle,” fortæller Jon Dahl Tomasson til sporten.dk.

Jon Dahl har endnu ikke taget stilling til, om han skal fortsætte karrieren eller lægge støvlerne på hylden til sommer.

Han vil i løbet af foråret tale med Feyenoord om en mulig forlængelse, men først og fremmest skal han blive den lårskade kvit, som han pådrog sig i VM-nederlaget til Japan.


SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE