Nicolai Boilesen: Jeg bliver i Ajax

0

Nicolai BoilesenDen danske venstreback, Nicolai Boilesen, slår fast, at han bliver i Ajax frem til hans kontraktudløb til sommer.

Nicolai Boilesen er blevet sendt ud i kulden i Ajax Amsterdam, efter at han afviste at forlænge sin kontrakt med klubben.

Den danske venstreback har kontraktudløb til sommer, og han havde håbet på at skifte i dette transfervindue.

Danskeren er dog ikke blevet præsenteret for et tilbud, der var interessant nok. Derfor har han besluttet sig for at blive i klubben.

“Selvfølgelig ville jeg gerne have fundet den helt rigtige klub allerede nu, men det handler om min karriere og ikke kun en hurtig løsning for de næste par måneder. Turneringen i Holland slutter i starten af maj, så det er kun tre måneder mere fra nu af,” siger Nicolai Boilesen til TV2 Sporten og uddyber:

“Jeg er altså trods alt kun 23 år og nødt til at tænke langsigtet og ikke bare gå i panik og måske træffe det forkert valg rent fodboldmæssigt.”

Boilesen fortæller videre, at han har fået en række tilbud, men at det rette ikke er landet i indbakken.

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE