OB tegner Puma-millionaftale

0

OB tegner Puma-millionaftaleOB har i dag tegnet en tocifret millionaftale med Puma, der betyder, at fynboerne skal spille i Puma-tøj frem til sommeren 2016.

OB valgte i 2008 at afslutte trøjesponsoratet med Nike, for at vende tilbage til aftalen med Puma, som man tidligere havde vundet tre danske mesterskaber i.

I dag har parterne så tegnet en kontraktforlængelse, der betyder, at fynboerne skal spille i Puma-dragter frem til 30. juni 2016. Den nye aftale vil træde i kraft, når den indeværende udløber i sommeren 2012.

“Puma er en af vores største og vigtigste samarbejdspartnere, og det har været en god og positiv forhandling. Vi har fået lavet en stor, god og spændende aftale til et tocifret millionbeløb, og vi ser virkelig frem til at fortsætte vores gode samarbejde i de kommende år,” forklarer Thomas Christensen, direktør i Odense Sport & Event, til klubbens hjemmeside.

“OB er et storhold i Danmark. Klubben har etableret sig i toppen af Superligaen, og der bliver præsteret internationalt hver eneste sæson. Når vi kigger på OB’s hidtidige præstationer, klubbens potentiale og store ambitioner, så er det en klub, som Puma er stolte over at samarbejde med,” begrunder Sten Larsen, sponsorchef for Puma Danmark A/S.

Samlet set har Puma indtil nu været tøjsponsor for OB igennem 28 år.

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE