
Foto: Shutterstock
Real Madrid har sagt farvel til Karim Benzema, Marco Asensio, Mariano Diaz og Eden Hazard i sommer-transfervinduet.
I samme moment har man sagt goddag til Jude Bellingham, Fran Garcia og Brahim Diaz.
Kongeklubben har været kædet sammen med flere profiler, såsom Alphonso Davies, Reece James, Kylian Mbappé og Harry Kane.
Men skal man tro klubbens præsident, så henter man ingen af disse fire profiler i sommertransfervinduet.
I stedet bliver Joselu fra Espanyol den sidste transfer i dette transfervindue ifølge præsidenten.
Florentino Perez blev under autografskrivning med nogle af klubbens fans spurgt til om Joselu-handlen var lukket.
“Ja, han kommer i næste uge,” lød svaret.
Perez blev også spurgt, om der ville komme flere transfers. Her var svaret ganske kort og klart.
“Nej,” svarede Perez kort.
Ifølge transferjournalisten Fabrizio Romano vil Joselu skifte til Real Madrid på en lejeaftale med en købsoption.
Den 33-årige spanske angriber står noteret for 17 scoringer og fire assists i 38 kampe for Espanyol i den netop afsluttede sæson.
Han har desuden en fortid i Real Madrid, hvor han spillede 73 kampe og scorede 40 mål for klubbens andethold, Real Madrid Castilla.
Han fik desuden også debut på førsteholdet dengang, hvor han spillede to kampe og scorede to mål fordelt på bare 18 minutter.