Spillerforeningen hjælper Køhlert efter fyring

0

Spillerforeningen hjælper Køhlert efter fyringBrøndby IF-klubmanden Tom Køhlert annoncerede for to uger siden, at han var blevet fyret, trods en livstidskontrakt med Vestegn-klubben.

Tom Køhlert blev fyret for to uger siden i Brøndby IF, og det kom som et chok for mange, eftersom de fleste havde indtryk af, at Køhlert havde en livstidskontrakt med klubben.

Efterfølgende har klublegenden valgt at søge hjælp hos Spillerforeningen for at få en afklaring på sagen.

“Det korte af det lange er, at jeg ikke kan finde ud af, hvad der er op og ned i på den opsigelse, jeg har fået på min kontrakt. Nu har jeg søgt bistand til hjælp i sagen, så der er ikke den store dramatik fra min side lige nu. Jeg vil finde ud af, hvad der er ret, og hvad der ikke er ret,” forklarer Køhlert til Sporten.dk.

Spillerforeningens formand, Thomas Lindrup, er ikke i tvivl om, at Brøndby IF står med et stort forklaringsproblem.

“Nu tager vi en dialog med Brøndby om, hvad der er op og ned i den her sag, så vi kan få klarlagt det hele. Som vi hele tiden har sagt, så mener vi jo, at Tom Køhlert havde en livstidskontrakt, og det er hvad Brøndby skal forholde sig til, siger den tidligere Brøndby-spiller.”

Køhlert stopper som scout ved udgangen af 2010 efter hele 41 år i Brøndby IF.


SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE