UEFA: Danmark beholder EM-værtskab

0
UEFA: Danmark beholder EM-værtskab

Foto: Shutterstock

UEFA kunne fredag bekræfte, at Danmark beholder deres værtskab ved den kommende EM-slutrunde, der spilles til sommer.

De danske fodboldfans kan glæde sig over, at UEFA fredag bekræftede, at Danmark beholder titlen som EM-vært.

Dermed skal fire EM-kampe spilles i Danmark, når sommerens EM-slutrunde bliver sparket i gang.

“Det er en glædens dag, at vi nu har en endelig bekræftelse fra UEFA på de fire kampe i Parken til sommer. Særligt fordi vi med regeringens udmelding i marts nu kan se frem mod et EM på hjemmebane med fans på stadion. EM skal være fansenes fest, og det er nu officielt,” siger DBU-direktør Jakob Jensen til DBU’s hjemmeside.

DBU oplyser, at på baggrund af Superliga-ordningen vil der kunne være 11.236 tilskuere til kampene i Parken som minimum.

Alt efter hvordan corona-situationen udvikler sig vil jeg kunne komme flere ind, hvis omstændighederne tillader dette.

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE