Agent bekræfter: Højbjerg færdig i Bayern

0

Pierre-Emile HøjbjergDen danske midtbanespiller, Pierre-Emile Højbjerg, har ingen fremtid i Bayern München. Det bekræfter hans agent Søren Lerby.

Siden Pierre-Emile Højbjerg skiftede til den tyske storklub, Bayern München, har han været udlejet til en række klubber i jagten på kontinuerlig spilletid.

Først et halvt år i FC Augsburg og dernæst i Schalke 04. Nu står det klart, at den danske landsholdsspiller ikke har en fremtid i Bayern.

Han bliver sandsynligvis solgt i sommerens transfervindue. Det faktum bekræfter hans agent og rådgiver, Søren Lerby.

“De har allerede mange spillere til den position, Pierre-Emile passer bedst til,” fortæller Søren Lerby til TV 3 Sport.

Lerby fortæller, at han ikke forventer, at Højbjerg fortsætter i Schalke 04, som han har været udlejet til. Dog ser han fortsat en fremtid i 1. Bundesliga for den 20-årige dansker.

Det forlyder, at Bayern forlanger omkring 40 millioner kroner for Højbjerg.

Pierre-Emile Højbjerg nåede at spille 25 kampe i Bayern-trøjen.

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE