Den danske midtbanespiller, Pierre-Emile Højbjerg, har ingen fremtid i Bayern München. Det bekræfter hans agent Søren Lerby.
Siden Pierre-Emile Højbjerg skiftede til den tyske storklub, Bayern München, har han været udlejet til en række klubber i jagten på kontinuerlig spilletid.
Først et halvt år i FC Augsburg og dernæst i Schalke 04. Nu står det klart, at den danske landsholdsspiller ikke har en fremtid i Bayern.
Han bliver sandsynligvis solgt i sommerens transfervindue. Det faktum bekræfter hans agent og rådgiver, Søren Lerby.
“De har allerede mange spillere til den position, Pierre-Emile passer bedst til,” fortæller Søren Lerby til TV 3 Sport.
Lerby fortæller, at han ikke forventer, at Højbjerg fortsætter i Schalke 04, som han har været udlejet til. Dog ser han fortsat en fremtid i 1. Bundesliga for den 20-årige dansker.
Det forlyder, at Bayern forlanger omkring 40 millioner kroner for Højbjerg.
Pierre-Emile Højbjerg nåede at spille 25 kampe i Bayern-trøjen.