Alexis Sanchez bliver i Udinese

0

Alexis Sanchez bliver i UdineseIfølge Udinese-træner Francesco Guidolin forlader Alexis Sanchez ikke klubben i januar. Han erkender dog, at Sanchez er tabt for klubben efter indeværende sæson.

Flere store europæiske klubber er blevet meldt interesserede i Udineses Alexis Sanchez, men klubben vil ikke slippe ham i januars transfervindue. Til gengæld indrømmer klubbens træner Francesco Guidolin, at chileneren er tabt for klubben efter sæsonen.

”Jeg ved, at Udinese er en seriøs klub. Ledelsen har sagt, at Sanchez bliver indtil slutningen af sæsonen, og det tvivler jeg ikke på,” udtaler Guidolin ifølge ESPN.

”Selvfølgelig, hvis der kommer et fristende bud, så ville det være rigtigt af klubben at overveje det, men jeg tror, at Sanchez stadig kan udvikle sig, hvis han bliver hos os sæsonen ud. Derefter er det klart, hans kvaliteter taget i betragtning, at han skifter til en topklub.”

22-årige Sanchez kom til Udinese i 2006. Han har scoret fem mål i Serie A i denne sæson.


SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE