
Foto: Shutterstock
Johan Absalonsens kontrakt med SønderjyskE udløb ved årsskiftet, og offensivspilleren vælger at det samtidig bliver punktummet for hans karriere.
Den 35-årige offensivspiller udtalte ellers først, at han var klar på en ny udfordring, men nu har han altså valgt at lægge støvlerne på hylden.
“Det er slut. Jeg trækker stikket og bliver fuldtidsstudent. Jeg vil afslutte mine jurastudier til sommer,” fortæller Johan Absalonsen til Der Nordschleswiger.
Absalonsen kan se tilbage på en flot karriere, hvor han spillede for både B 1913, Brøndby IF, OB, FC København, AC Horsens, SønderjyskE og Adelaide United.
I landsholdsregi fik han repræsenteret alle U-landsholdene samt spillet på A-landskampe tilbage i november måned 2009 mod Sydkorea og USA.