
Foto: Shutterstock
Den dyrest handlede fodboldspiller med dansk pas, Joachim Andersen, forlader nu franske Olympique Lyon til fordel for Premier League-klubben Fulham.
Andersen har skrevet under på en lejeaftale med englænderne, der gælder for resaten af indeværende sæson.
24-årige Andersen skiftede til Lyon sidste sommer, og nu skal han altså prøve kræfter med Premier League, som han glæder sig til.
“Jeg er virkelig glad for skiftet. Jeg ser frem til at spille i Premier League for en god klub som Fulham. Det er en liga, som jeg har fulgt siden jeg var barn, og det er en kæmpe drøm at spille i Premier League, så jeg glæder mig,” siger Andersen til Fulhams hjemmeside.