
Foto: Shutterstock
Ligue 1-giganten Paris Saint-Germain har netop præsenteret Everton-angriberen Moise Kean på en lejeaftale, der nok er sommerens sidste tilgang.
Klubben oplyser, at der er tale om en etårig leje-aftale, der altså gælder resten af sæsonen.
Mange så til med hævede øjenbryn, da Everton sidste sommer erhvervede sig Juventus’ lovpriste angrebstalent Moise Kean.
Italieneren var dog ikke længe om at få ændret omtalen af sig selv fra ‘komet’ til ‘flop’, efter at spydspidsen i de flestes øjne floppede godt og grundigt i sit første år på Goodison Park.
Kean er dog stadig kun 20 år gammel og besidder fortsat et stort potentiale, men det er samtidig også et potentiale, der bliver svært at få forløst ordentligt i Everton, hvor spillere som Richarlison og Calvert-Lewin tryller for tiden.
Paradoksalt nok er der mere plads til italieneren i Paris Saint-Germain, der håber en bedre genindtægt end fire mål i hele 37 kampe, som italieneren står noteret for i Premier League-klubben Everton.