Randers FC har indkaldt til pressemøde tirsdag klokken 13.00, hvor de vil præsentere en spændende nyhed.
Der sker ting og sager i Randers FC for tiden. Først lå de i forhandlinger med Tom Vernon og en investorgruppe om et opkøb af klubben, der dog aldrig blev til noget.
Herefter smuttede både sportschef, Peter ‘PC’ Christiansen, og administrerende direktør, Hans-Peter Rasmussen.
Og nu har klubben så indkaldt til et pressemøde tirsdag klokken 13.00, hvor de ifølge invitationen vil præsentere en spændende nyhed.
“På pressemødet vil bestyrelsesformand Svend Lynge Jørgensen orientere om en spændende nyhed i Randers FC,” skriver de på sin hjemmeside.
På mødet vil bestyrelsesformand, Svend Lynge Jørgensen, klubbens nye sportschef, Ole Nielsen, og anfører, Christian Keller, være til stede.