Robinho: Jeg vil blive i Santos resten af karrieren

0

Robinho: Jeg vil blive i Santos resten af karrierenManchester Citys udlejede angriber, Robinho, vil hellere end gerne blive i sin gamle klub Santos i resten af karrieren.

Den brasilianske stjerneangriber, Robinho, blev udlejet fra Manchester City til Santos i vinterpausen. Hans lejeaftale løber frem til slutningen af sæsonen.

Robinho ligger heller ikke skjul på, at han hellere end gerne vil blive i Santos, hvor han fik sin fodboldopdragelse som ganske ung.

“Santos er mit hjem, og jeg føler mig godt tilpas her. Jeg elsker at spille for Santos. Jeg er i mit eget land og tæt på min familie. Jeg ønsker, at blive i klubben så længe jeg kan,” forklarer Robinho ifølge imscouting.com og uddyber:

“Hvis det var op til mig, ville jeg blive her resten af min karriere, men jeg har en kontrakt med Manchester City, og jeg må ikke glemme, at de har givet meget for at få mig til klubben,” fortsætter han, og hans fremtidige mål er ganske klare.

“Jeg vil være den bedste spiller til VM 2010, og jeg kan sagtens se mig selv løfte VM-trofæet.”

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE