Bayern Münchens talentfulde midtbanespiller, Pierre-Emile Højbjerg, vil sandsynligvis blive udlejet i vinterens transfervindue. Det skriver flere tyske medier.
Den danske landsholdsspiller, Pierre-Emile Højbjerg, har hårdt brug for fast spilletid på klubplan.
I øjeblikket må den unge danske spejde langt efter regelmæssig spilletid i Bayern München.
Derfor skriver flere medier fredag, at Højbjerg kan se frem til at blive udlejet i januars transfervindue.
Flere tyske medier kæder danskeren sammen med et skifte til Augsburg på en lejeaftale.
Augsburgs cheftræner, Markus Weinzierl, er da heller ikke synderligt afvisende over for den mulighed.
“Vi kommer til at forstærke os med en spiller fra Bayern München,” fortæller han grinende til lokalmediet Augsburger Allgemeine.
Cheftræneren ønsker dog ikke at udpege, hvilken spiller, der er tale om.
“Der er altid mange spekulationer, men det er ikke noget, som jeg vil bidrage til,” fastslår han.