FC Nordsjællands Morten Karlsen er nu officielt færdig i klubben, eftersom parterne ikke kunne blive enige om økonomien i kontraktforlængelsen.
FC Nordsjælland formåede ikke at nå til enighed med Morten Karlsen omkring en ny kontrakt, fordi Karlsen krævede mere i løn end klubben var interesseret i. Derfor forlader han klubben med omgående virkning.
“Selvom at vi havde forskellige slags løsninger i spil i vores forsøg på at blive enige med Morten, så lykkedes det altså desværre ikke. Derfor er der ikke andet tilbage for os at gøre, end at ønske ”Karl” alt det bedste fremover,” forklarer sportschef Jan Laursen til klubbens hjemmeside.
“Der skal ikke herske tvivl om, at ”Karl” har haft en stor betydning for FC Nordsjælland. Og derfor har vi naturligvis haft en dialog med ham om at fortsætte samarbejdet. Vi må konstatere, at vi ikke har været tæt nok på hinanden til, at det er realistisk at nå en løsning,” slutter han.
Karlsen kom til FCN i sommeren 2004, og siden da har han spillet 145 kampe for klubben.