Real Madrids fans forlanger, at kongeklubben henter yderligere stjerner ved sommerens transfervindue, efter at holdet blev slået ud af Champions League onsdag.
Real Madrids ledelse spenderede sidste sommer et astronomisk beløb på over to milliarder kroner på nye indkøb, men det var ikke nok til at sende holdet frem til den afgørende fase i Champions League.
Kongeklubben måtte onsdag se sig slået ud af 1/8-finalerne, og dermed gentog historien sig, mens holdet altså ikke kunne fejre en Champions League-triumf i denne sæson på hjemmebanen Santiago Bernabeu, hvor Champions League-finalen afholdes.
Den spanske avis, Marca, har foretaget en afstemning på sin hjemmeside, hvor det er meget tydeligt, hvilke stjerner, som fansene gerne vil se betræde græsset fra næste sæsons start.
Resultatet af Marcas afstemning:
David Silva (Valencia): 26.6 %
Cesc Fabregas (Arsenal): 21.8 %
Wayne Rooney (Manchester United): 15.7 %
Jesus Navas (Sevilla): 15.5 %
David Villa (Valencia): 11.2 %
Franck Ribery (Bayern München): 9.3 %