
Foto: Shutterstock
FC Midtjylland kunne tirsdag meddele, at man siger farvel til reservemålmændene Oliver Ottesen og Mikkel Andersen samt lejesvenden Ailton, mens angriberen Lasse Vibe stopper sin karriere.
22-årige Ottesen og 32-årige Andersen har kontraktudløb til sommer, og disse aftaler bliver altså ikke forlænget.
Den 26-årige brasilianske venstreback, Ailton, vender tilbage til tyske Stuttgart, som man lejede ham hos.