Officielt: Wikheim forlader FC Nordsjælland

0
FC Nordsjælland

Foto: Shutterstock

FC Nordsjælland har fredag sagt farvel til Gustav Wikheim, der fortsætter karrieren i norske Strømsgodset.

FC Nordsjælland har taget afsked med Gustav Wikheim i dag.

Hans karriere fortsætter i norske Strømsgodset, hvor han har fået en kontrakt til slutningen af 2027-sæsonen.

“Gustav kom til klubben i februar i år, da vi pludselig havde en del skader på de offensive positioner, og i de måneder han har været i FC Nordsjælland, var han med til at sikre deltagelsen i top seks,” siger FCN’s fodbolddirektør Alexander Riget til klubbens hjemmeside og fortsætter:

“Desuden har han som ventet vist sig at være en rigtig god fyr, og vi har været glade for samarbejdet, men samtidig har vi også haft en gentleman-aftale med Gustav om, at hvis der viste sig en mulighed for, at han og familien kunne vende tilbage til Norge, og han kunne fortsætte karrieren i den bedste norske række, ville vi ikke stå i vejen for det.”

32-årige Wikheim nåede at spille 13 kampe for FCN.

SKRIV EN KOMMENTAR

ANNONCE