
Foto: Dejan Obretkovic / Gonzales Photo
Pierre-Emile Højbjerg forlader efter sigende Tottenham til januar, da manager Ange Postecoglou hellere vil bruge andre spillere på midtbanen.
I løbet af sommerens transfervindue har Pierre-Emile Højbjerg været rygtet kraftigt væk fra Tottenham.
Bejlere som Bayern München, Manchester United, Fulham og Atletico Madrid er blevet nævnt, men han er fortsat at finde i Spurs.
Men det kommer ikke til at vare længe, før 28-årige Højbjerg er fortid i Premier League-klubben.
Football Insider kan således berette, at den danske landsholdsspiller forlader Tottenham til januar.
Manager Ange Postecoglou ønsker at benytte andre spillere på den centrale midtbane, og derfor vil man afskibe Højbjerg.
Ifølge Transfermarkt har danskeren en aktuel markedsværdi på 45 millioner euro, svarende til omtrent 336 millioner kroner.
Pierre-Emile Højbjerg står samlet set noteret for 149 kampe i Spurs-trøjen, hvor det er blevet til ti mål og 16 assists.
Hans kontrakt med klubben udløber i 2025.